söndag 23 januari 2011

En helg med mycket känslor!!!

Jaa visst har de varit såå på många olika vis!
Har blivit enormt påmind om det! Först va de ju detta att jag ska byta jobb helg å då lär jag släppa "mina" kontaktbarn som jag haft sen -07! Ja ni bor ju i Norberg jag vet men nog känns de allt!!Å i dag fick jag krama dig du som e såå rädd för tjej baciller....Men i dag det satt nog långt inne...Å av de andra barnen fick jag en lapp,jag älskar dig Malin,kmr sakna dig....men åh!!!Vi kmr ju ses men jag kmr inte jobba lika nära er men ska hälsa på de gjorde lite ont!
Sen i.g ringde min syster åh blev såå känslosam jag förstår,och som du säger visst e vi lika på många vis,men min blogg där jag kan ventilera det mesta har nog gjort mig lite till den jag är! Vet vi ses sällan å vet du älskar mig lika mycket som jag dig!Har ju bara dig!Klart vi ska ses snarast gumman,åh alltid lika kul träffa dig!
Så en känslosam helg men ändå bra! Huset fullt av barnen å dess vänner ja då myser jag:) Man är priviligerad!
Åh min kärlek ja han är i Kalmar men nära i tankarna åh vi har pratat såå de är okej:)
Kram Alla

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar