lördag 29 januari 2011

Helgen som gått!


Har varit bra å jobb helg!
Emmy sov på övernattningskals i.g Fredag såå bara jag kvar hemma!Kom i säng i tid vaknade av att inte Hänni var hemma...somnade om!Vaknade gång 2 av att Emmy ringde 05,00 då va hon fortfarande uppe.....sen uppe 05,30 trötttt!!!!Hanna hade sovit vid sin pappa!Åh ibland är de hårt att vara tonårs förälder å ro allt i land!!!!!Men skam den som ger sig vet jag oftast alltid är föör snäll!
Jobbat 12 timmar i dag å när jag kom hem var huset fullt av barnen å dess vänner å mina vänner å Rosie bästa gumman vilken smörgåstårta tack:):)Du kan du sååå gott såå nu känner man sig lagom uppsvälld innan sängen!Så Mallan är rätt slut som artist nu kan man säga då!!!
Jobbar kväll i.m tack o lov!!!!Se om man kan sova lite!NU har alla gått å barnen sover å jag med snart!!!!
Tack alla som kom älskar er!!!!Vänskap e det bästa som finns å många glada skratt har det blivit som alltid!

1 kommentar: