måndag 24 januari 2011

Man på verkas av allt runt om!

Såå är det å ska väl vara!Kan vara på gott å ont!
Har huvudvärk de Lux drygt men får såå emellan åt!
För övrigt mår jag bra å kan tycka jag har rätt koll på mitt liv!
Fick iaf ett bra besked i.g,någons cancer hade inte spridit sig vidare såå de känns ju bra! Detta med cancer har jag ju levt såå nära med under en lång tid!Vet ju vad jag pratar om å då är det inte svårt att finnas där å kunna prata om det!Vet ju när R hade tjocktarms cancern,jätte ovanligt han va inte ens 40 fyllda! Sen att han tog emot beskedet själv....Väntan,oron å ångesten man känner å många frågor å stå breve nåågon som e sjuk e vidrigt,man känner sig såå hjälplös man kan bara se på! Under en lång period fick han cellgifter inpumpat, jag va med ofta, blev opererad akut då hade de gått långt!Så jag vet vad jag pratar om! Men han är friskförklarad i dag detta är 5 år sedan.Man måste tro...å de sista dagarna med allt detta har jag tänkt såå mycket på dig Annie....du klarade inte kampen emot cancern å lämnade oss 38 år gammal,såå saknad! Blir ledsen emellan åt jag å Rosie brukar prata om det,inte ville du det du vill vi ska leva vidare å minnas dig åh alla goa glada minnen jag har med dig,får mig le även i dag vilken underbar människa du va....
Kram Alla!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar