måndag 24 januari 2011

Vissa dagar funderar man mer!

Ja såå är det juh å vissa mindre!Har alltid varit en djup å känslosam person å kmr nog alltid att förbli!Åh jag har nästan lika lätt för att skratta som att gråta...Åh det kan ju vara på gott och ont!ja ja sådan är jag å de får man ta såå är det:)Hellre det än hård å kall!
Jag har funderat på detta med singel livet har haft en diskution med en arbetskompis he he!
Ja visst har de för delar med att varav å leva ensam!Man äter vad man vill,man lägger sig när man vill,man gör som man vill,vill jag hitta på nå kul med brudarna såå gör jag det,snart kryssning med alla ser jag framemot.Att välja fritt på tv kontrollen att slippa se sporten som jag inte är nå intresserad av. men nästa gång får någon annan vara reseledare vilket göra!!!!Ingen talar om för mig någonting jag är vuxen å gör som det behagar!
Men såå kmr nackdelarna,en som alltid finns å tycker om mig som jag är med alla brister,ingen som bryr som om jag har lodis varning en dag å går i pyamas,någon som vill mysa i soffan å alltid lyssnar när jag vill prata el tvärsom...Ingen att lägga alla känslor på,att ständigt vakna ensam,Ingen att äta myyys middag med....då blev det tråkigt igen!!!!!Ändå har jag inte haft det liv jag velat såå tänker skaffa mig det nu när det blir tid! Men emellan åt när jag blir bitter å sur såå klarar jag mig för övrigt men när man är känslo människa såå blir det lite dryyygt!
Tur jag har alla mina vänner tjej middag hos mig på Onsdag med barnen,man blir 1 år äldre men inget jag vill fira men bjuder gärna på mat å umgås med de mina:)Alla dagar,likaså med vännerna man lär hålla de levande för det finns kvar alltid även när kärleken dör!
Kmr ha en bättre dag i.m!
Kramar!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar