onsdag 19 januari 2011

En vän som du:)



Tänk att jag alltid blir lite nostalgisk då jag umgås med dig!Kanske inte är såå konstig då vi varit vänner sen jag va 18, å summerar att jag nu snart fyller 38 då pratar vi en vänskap på 20 år! Som verkligen hållt isig!Wow!!Ingen känner mig så bra som du gör du läser mig verkligen som en öppen bok! Behöver knappt säga vad som är el hur du förstår jämt!Såå mycket minnen vi delar tror vi varit ovänner en gång under åren å de va mitt fel det vet jag!! Å det bästa är att du aldrig dömer oavsett mina beslut i livet i stället vägleder du! Jag vet du vill som andra se mig lycklig! Sååå glad jag har dig verkligen och varje gång jag ska någonstans måste jag messa el ringa å säga hur mycket jag älskar dig de är stående,du vet verkligen!!
Så alla andra vänner jag har några nya har tillkommit många äldre har jag kvar även om vi ej ses så ofta så vet jag alltid var ni finns tvivla aldrig på det!Hoppas jag kmr dela en livslång vänskap med er med för vänner har man alltid kvar,jag finner massa styrka genom mina hade de inte varit för er hade livet inte sett ut som det gör!Alla dagar är ni det finaste som finns!!!Glöm aldrig det för riktig vänskap se på mig å Sandra de varar å de tål alla kriser å väder precis som de ska vara!
Å syrran fastän vi hörs sällan såå älskar jag dig det vet du:)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar