tisdag 18 januari 2011

Mitt liv i dag emot för 1 år sedan!

Ja tänk att 1 år har gått då jag verkligen inte mådde bra alls! Att leva i en relation å inte kunna ta tag i det,att inte riktigt våga för man finner inte orken!Att ständigt fly verkligheten för att slippa!Jag vet att många undrade hur jag kunde ta mig igenom allt som var å vara stark men de fanns inget kvar att satsa på! Å den sista tilliten tog du med dig! I dag är min relation till mitt ex bra! Du är verkligen en person jag kan prata med om det mesta vilket är skönt! Den relationen kan vi ha för de enda som finns kvar är vänskap! Många trodde det skulle bli vi igen men snart har det gått 1 år å jag byter aldrig liv mera! Allt som hänt har gjort mig såå enormt stark såå är det! Man har barnen å vännerna som betyder såå mycket för mig,i er finns allt,när inte orden räcker till förstår ni alltid! Klart livet har sina toppar å dalar alltid! Å skaffade från början denna blogg för att jag var tvungen för att orka framåt!
I dag är jag stark å satans envis! Har haft ett fantastiskt år verkligen med massa upplevelser av olika slag!
Å ni som undrar vad det var jag övervägde såå har jag lagt ner det! Mina vänner anmälde mig till Vårens säsong av Big Brother! Å jag kom till castingen för provinspelning,men valde avböja! Ett beslut jag är nöjd med i dag även om jag kan vara drastisk i mina beslut!
Såå vad det gäller andra saker i mitt liv såå är det bra! Mår enormt bra fortfarande! Allt har sin tid såå är det verkligen! Å måste säga att man ska inte sluta förvånas över vissa människor å då menar jag bara positivit! Vissa känslor ska man inte släppa utan bara se vad det blir gjorde mig enormt påmind om det i dag,vissa saker ska man inte släppa alls!!!
Åh du Robban jag hoppas de ordnar sig för dig med tiden,du är bara såå jäkla bra såå glad vi har en sådan bra vänskap som vi har för dig kan man verkligen ventilera allt med!
Ha en bra fortsatt dag alla! Min f.m bestod av sov tid i solariet,hälsat på lilla gos Leon å ja nu väntar jag på han som ska fixa pannan,summerar En bra Tisdag verkligen!!!!Åh du Mamma sluta fundera såå mycket allt har sin tid!Jag är stor nu om du glömt!

2 kommentarer:

  1. Hej Malin Det är så positivt att läsa din blogg nu för tiden det är oftast så att tiden läker de flesta sår Jag vet !! Tro Hopp o Kärlek är något vi inte får över ge Ha det så bra Kramar Monica

    SvaraRadera
  2. Tack!!!Ja nog är det bättre allt,tappar man tron tappar man allt!Men jag e såå envis jag är min egen kapten i detta skepp såå ror nog detta i land!

    SvaraRadera