tisdag 11 januari 2011

Tar på känslan!

Ja varje dag känner jag efter,åh du finns kvar,du är öppen emot mig å du säger verkligen hur det känns,wow!!Finns sådana som du tro jag har tvivlat men vet nu att de verkligen är sååå,funderande länge på om jag skulle tillåta mig att hamna i detta tillstånd,shit jag vågade släppa taget,för kan ej minnas när det kändes såhär såå starkt! Du får mitt hjärta slå,att höra din röst får mig nästan gråta...Åh du får mig sakna såå enormt!!!Varje steg jag tar å varje minut såå finns du,bara du!!!Du säger att plötsligt finner man om vi gjorde såå rejält!!!!Åh nu räknar jag timmar tills vi hörs igen även om jag vet att jag får ringa dig när som helst på dygnet.....såå gör jag inte det!Jag myser på tanken att snart får vi prata å höras å snart snart är du hos mig.Ditt val vi är 3 tjejer i denna familj men som du säger kärleken övervinner allt å då kan man bli lycklig!!!!Skoja inte!!!!

4 kommentarer:

  1. Hej vad roligt att höra att du hittat en sådan vän Ska han flytta hem till er ?
    Ja att leva på avstånd är ingen höjdare Minns när jag träffade Alf Visste från början att det var rätt Första gången det blev VI var den 13 Jan 2005 5 år sedan alltså på Torsdag Men det fanns lite hinder på vägen där också Men det ordnade sig ,så i Oktober samma år blev vi Sambo Så du det kan lyckas också Kram Monica

    SvaraRadera
  2. Nu är det verkligen hög tid för kaffeskvaller ser jag :) Kram du fina

    SvaraRadera
  3. Åh min vän väntar bara på den fina dagen kommer när ni ska träffas! Jag vet att du är kär för så här bubblig har jag nog aldrig sett dig min vän <3 Kärleken kan besegra allt och det är du yärd min vän <3 Kramizar <3

    SvaraRadera
  4. Ja Cilla jag vet det är hög tid för kaffe men jobbar såå mycket hoppas nästa vecka ser bättre ut!Saknar er sååå!!!

    SvaraRadera