fredag 7 januari 2011

Fina du:)

Vad du betyder för mig!!Såå de nästan gör ont!!!!Min sötis!!!Trodde knappt de fanns sådana som du!Men du har övertygat mig om att det är såå. Åh din sorg har gjort att vi kommit varann ännu närmare,för att jag funnits där!Jag fattar inte att jag tvivlat såå vi är såå rätt för varann å du vill vara där jag är å nawwwww.....spelar ingen roll vart bara du får vara med mig!!!Åh de är kärlek det!Ska sluta noija nu!Å du säger om jag e på dåligt humör å livet känns tungt ska jag tänka på dig......åh då blir jag sååå lycklig du gör mig till en bättre människa med dig får jag ett lugn å du får mig lee va längesedan jag kände såå enormt starkt å någon som fick mig längta såå enormt!!!!!Underbara mysiga känsla!!!!Åh att du finns är bara såå underbart å den känslan delar vi båda!!!

2 kommentarer: