tisdag 29 mars 2011

Angående Sälen!

Har jag ju haft sådan beslutsångest för att inte åka!Åh när jag väl bestämde mig för att inte ja du skulle ni hämta mig med besked:)Ja va vore Sälen utan Mallan...he he:)Jo vi håller ihop i alla väder såå är det!Skönt att kunna ventilera allt med ens vänner!Ni är sååå guld ni alla!
Stortrivs i lägenhet å har bestämt nu för att hyra ut huset 2 år!Blir bäst för mig å de:)Har varit dit känns inte nå konstigt alls,känner bara lättnad att jag bor här!Har kört igång å målat åh nu mår jag,en roller,färg å jag de är ju liksom livet:)Stooor trivs här tur jag har ett stort kök såå vi alla får plats!
Tar hem hunden å barnen i.m på myyys!Inte van att de är borta såå mycket!Såå blir det packning å avresa Torsdag morgon:)Har inte ens börjat att fundera på packning men allt reder sig:)Delar av Katrinehom blir med t Sälen såå massa skratt kmr det bli:)Ja de kmr bli superb som alltid!
Å angående kärleken såå är det ödet som avgör:)Puss å Kram på er

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar