onsdag 9 mars 2011

Ja ni!

Jaha då va man igång igen å funderar då!
Nu är det största tankarna kring huset,visst jag trivs jätte bra men de är ju överdrivet stort jag vet!Å har ju klarat denna vi´nter men skulle juh vilja ha nå mindre iaf!Går så mycket tid här.Så då är ju frågan hur man ska göra ska fundera på de några dagar!Igen då......Kanske har jag en plan vi får se eftersom mina beslut kan variera så!
I.g fyllde ju iaf finaste Kipper 6 år å mådde som en prins hela dagen då!Å för övrigt Happy mår som en prinsessa såå snäll hon är!Synd de är såå isigt där ute bara men våren är ju på väg å klart det blir bättre!Ljusets tid är här å får mig att må såå oerhört bra av många olika anledningar!
Jag har varvat ner enormt i mitt liv angående vissa saker å släppt å det har gjort mig mera harmonisk i min själ!Å jag är såå mycket tröttare nu blir det när jag kmr till insikt med vissa saker såå är det!Allt har sin tid om ändå de flesta kunde förstå det!
Nu har jag slappat hela dagen dags att göra sig klar för en jour på jobbet,me like:)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar