måndag 14 mars 2011

Nöjd!

Tänk att va folk säger åt mig visst lyssnar jag alltid men ändå är jag vuxen nog att besluta själv!
Ja nu är det iaf såå här att jag lämnar Laggarbo,men säljer inte mitt paradis!Det är ett beslut jag själv tagit!Å är nöjd med då jag vet jag aldrig får chansen att köpa tillbaka det!Jag ska hyra ut de till exet:)Japp barnen är nöjda med det å vi har pratat,jag behöver distans,tar så mycket tid å kostar såå klart!Visst vi går emot ljusare tider varav jag gör detta nu å fort såå jag ej ångrar mig!Nu känns de bra har redan nästan flyttat!Jag kan ju komma hem sen men nu känns de som jag vill lägga mera tid på livet å inte bara bo man har ett liv de ska man ta tillvara på juh!Åh vem vet vad min framtid säger.....Jag är drastisk visst men säljer inte såå lugnt där!
Ja känner mig nöjd såå nöjd:)
Redo möta livet å dess utmaningar jääähejj!!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar