tisdag 1 mars 2011

Myser!!

När jag får veta saker som jag tycker att jag såå bör!När människor man bryr sig om verkligen öppnar sina hjärtan,såå slipper jag undra vad som e felet!Det blir såå påtagligt å de får mig att tänka på ett annat vis!Jag vet ju oxå att livet går upp å ner hela tiden.Kan inte alltid vara på topp,och om såå var vad skulle vi då glädjas åt???Det lilla,kan ju faktiskt räcka med de ibland!
Haft en bra dag,möte varit hos Happy som mår som en prinsessa.Fikat med bästa Sandra å haft Ewa här som fixat mitt hår!Till Vicky i.m på kaffe då på e.m å fixa hår,jaa kors ja ska i med de igen:)Måste slagit i huvudet någonstans jag som tröttnar såå fort!
Barnen hos sin pappa även i natt,Emmy undrade om jag blev ledsen om jag fick sova ensam....de kan jag klarar mig bra de sover där då hon knappt ville de alls förut.Jag är ju inte långt ifrån alls!Hoppas få hem henne i.m Hanna blir nog där heeela veckan!
Haft en bra dag som förvånat mig lite,ja livet blir som man gör det!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar