tisdag 22 mars 2011

Minnen:)

Klart man aldrig kan sätta sig in i hur de känns att mista en nära om man inte upplevt det själv...ens eget blod!Har tänkt på dig Rosie ska du veta å förstår det blev tungt i.g:(Din syster lämnade er alldeles för tidigt i en grym sjukdom,cancer!38 gammal klart de känns å var tog åren vägen snart 5 år har gott å jag kan säga i ljust minne bevarad alltid!Ni var 3 systrar nu 2 kvar ta tillvara på varann då livet kan vända såå oerhört fort!
Hennes glada skratt,man kunde prata om allt,alla fester,när jag blundar kan jag se hennes ansikte ännu i dag å minnas alla roliga stunder!Hon vill vi ska leva vidare på minnena även om livet ställs på sin kant ibland!Jag blir oxå ledsen ibland å kan nog aldrig förstå din sorg Rosie å Anki,s å Raijas,inte förstå men finnas:)
Jag va med å tog farväl innan hon gick till sista vilan,den bilden bär jag alltid med,de va Annie men ändå inte,sjukdomen hade präglats såå enormt!En solig Dag i Maj såg jag henne sista gången de klart de kändes konstigt,men så sjuk som hon va så ska man inte behöva leva,alla vi som känt Annie å stått henne nära vet vilken underbar människa hon va,såå älskad å såå saknad men i ljust minne bevarat!Vi ler å skrattar i stället hon är nog med oss och vill se oss leva vidare!
Va stark Rosie du kan få livsglädje av mig tillsammans blir vi alla starka såå är det!
Kram på er!

2 kommentarer:

  1. Men du är väl en klippa gumman :) Väldigt fint skrivet men lite suddigt med tårar i ögonen. Jag vart väldigt rörd av dina fina ord. Och ja Malin tillsammans blir vi starka <3 Tack gumman Älskar dig du är en underbar vän <3 PUSS <3 Är så glad att vi har hittat varandra det hoppas jag att du vet <3

    SvaraRadera
  2. Klart jag vet du är glad för det å jag med såå klart!
    Åh förstår de är tung rott emellan åt,saknar juh henne med men vi får minnas alla ljusa stunder för Annie,s skull!Kramar

    SvaraRadera