onsdag 23 mars 2011

Smärta!

Fasiken va sur jag blir,nu har jag gått hela helgen med ont i ryggen,inflammation igen nu har jag belastat fel igen.....är ju opererad där å har juh varit bra i år såå kmr det en dos igen,gahhh såå dags nu inför flytten,bara gilla läget.Äta medicin å ta de lugnt som jag har såå svårt för,men lär annars blir det värre!Men tycker dessvärre jag har ont på båda sidor men smärtan mest i höger!Å såå ska ska man träffa en annan läkare,när man är såå sällan t dr borde man väl kunna få han man valt kan jag tycka! Jag vill inte vara hemma jag vill jobba men nu säger kroppen ifrån rejält å vet det blir värre å längre tid hemma om jag inte håller mig lugn! Sist va jag hemma över 1 år innan operation gjorde mig bra,den lyckades men ibland blir det såhär å det får jag nog leva med alltid dessvärre....Bara gilla läget såå får karlarna bära jag tänker inte bära nå då ligger jag i.m med risk för att knappt kunna gå!
Sååå typiskt hemma denna vecka å äter medicin sen ska jag vara på banan igen:)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar