lördag 12 mars 2011

Tankar!

Ja de har cirkulerat ett tag!Åh nu när jag bestämt mig för nått som inte va menat för något annat vägre tyngre förstår du iaf inte!Trött som tusan blir jag!Tycker jag markerat bra med ord vad jag menar å inge svammel ändå går de inte in!Det gör det med tiden jag vet!Å mina beslut står fast nu är de bra!
Tror jag faktiskt ärligt kan säga nu vad jag vill å känner i mitt liv!Kan dessvärre inte dela det med er ännu,men nått som varit en tid i mitt liv börjar ta form kan jag tycka!Inget är komplicerat behöver bara tid såå blir det okej:)Tänk att känna ett förtroende å kunna säga vad man tycker å känner till någon,att våga vara å stå för den man är då har man kommit en bit!Allt har sin tid å visst är det med säkerhet såå:)
Trevlig fortsättning på helgen alla!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar