onsdag 9 mars 2011

Mera snö!!!

Jag hade ju vårkänslor detta va juh jäkligt onödigt kan jag tycka gahhhh!
Jobbat i natt åh dam good som alltid:)
Annars då ja tankarna fortsätter å är på helt rätt spår såå är det!
Tatoo i dag då blir bra allt som inte dödar stärker säger de juh å klart som tusan de är såå!Gäller många saker i livet!
För övrigt är livet rätt fullspäckat med många bra saker omkring mig vilket gillas skarpt!Ni som står mig nära vet vad jag talar om:)YES!
Åh jag tror inte jag vet att något som jag ser framemot kmr bli såå good såå är det!
Man ska aldrig aldrig släppa de man tror på I just know it!Fastän jag nog mera är en sådan som tror på ödet det som sker i livet är menat å då menar jag det mesta:)Jaa såå är det allt har sin tid å när man inser de kan man "flappna" av även om jag kan tyckas ha lite svårt för det så har även jag stunder å dagar då jag faktiskt gör det!
Göra mig klar åka å göra min tatoo då gahh noijar kring den,men vill man vara fin får man lida pin:)Såå helt klart värt det:)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar