måndag 21 mars 2011

Gaaahhhh!!!

Shit fick ta semester nu Måndag Tisdag,hur mycket som helst som ska packas,va saker man har å spar!Å de som inte ska med ställer jag i garaget!Men suck vet inte var jag ska börja å få tiden till att räcka till:)Men har vänner som kmr på Torsdag morgon kör vi i gång rejält iaf:)Men börjar nog kör redan i dag såå man kmr ur:)Beslutet står fast känns skönt tid till annat!Riktigt fast besluten om att detta kmr göra mig såå gott:)Annars mår jag rejält riktigt bra!Noijar mindre å funderar mindre såå nu kan nog inte livet vara såå mycket bättre tror jag,tills nästa tanke våg sköljer över mig!Men må såå vara man är den man är går ju inte att ändra på:)Man får ta mig som jag är eller låta bli!Vet vad jag vill med livet har man kommit en bit på väg:)
Kram på er!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar