torsdag 17 mars 2011

Flytt nästa vecka!

Jaa såå blir det kör igång nästa Torsdag:)Blir superb de:)Jag längtar faktiskt början på nå annat!Å slipper massa måsten å kmr inte behöva fundera på husvakt varje gång jag ska i väg då vi far rätt mycket vilket man sig ska kan jag anse!Tänker inte ångra allt jag inte gjorde sen....
Ska varva flytten med jobb hade jag tänkt allt ordnar sig man lär se det positivt!Såå stark i mig själv nu,massa energi å en stark tro på livet!Det är jag nu alla dagar!
Mår enormt bra faktiskt å livet blir det man gör det till man ska inte bara acceptera de enda valen varav de berör dig själv styr du över!
För övrigt är jag grymt imponerad över någon som funnits kvar i mitt liv en längre tid,som vet mig nästintill innan å utan rätt bra nu,som hållt detta levande,som önskat mig lycka till i mina val å aldrig dömt grymt imponerad av dig!Du har stått kvar,trodde seriöst ef min Sälen resa du fick nog,du,men är väl för du vet ungefär vem jag är som du förstod,imponeras grymt av det å hur läget blivit oss emellan,inget ytligt något som blivit starkare med tiden trots prövningar,nu håller jag kvar,du har stått pall detta de är bevis nog för mig å du är ärligheten själv å till dig kan jag nästan berätta allt!Ja vi får se hur resan slutar,vi hoppas nog men vet ju inte varav det är såå skönt vi har tiden å vi ska väl ingenstans!
Jag ska jobba i helgen iaf å du är i London å har det bra,jobb lite nöje å shopping gör dig gott!Vet var du finns iaf!
Ha de gött alla!
Carpe Dium

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar