onsdag 16 mars 2011

Livserfarenhet!

Är bra att ha varav de faktiskt är skönt att bli äldre ser bara fördelar med det även om mitt sinne fortfarande är ungt!
Man vet vad man vill i livet å med livet,vet hur man har levt å vad man kan göra för att de inte ska bli såå igen!Varav jag gör alla mina val med omsorg även om många kan anse mig som drastisk i mina beslut!Så är de oftast väl genomtänkta!Jag kan anses som lite disträ å frånvarande ibland men har koll på livet å läget!
Man lär såå länge man lever varje dag kan jag anse:)Åh har lärt mig på livets resa att man tar inte vad som,åh att de med att inte bli bli tagen förgivet,man måste satsa allt på det man tror på,tror man inte på det är det bara släppa å gå vidare då var det inte meningen att vara såå är det!Allt som är menat kmr tillbaka:)Så tror jag då jag alltid trott på ödet,livet har en mening åt oss alla!
Nu ska jag ta tag i dagen innan jobb under e.m:)
Simma lugnt där ute:)Puss

1 kommentar:

  1. Mmmm Håller med dig gumman ;) Så länge du har koll och vet vad du vill så följer dina vänner med dig dit du går ! Love you PUSS <3

    SvaraRadera