torsdag 13 maj 2010

Alla behöver vi tid!

Visst är de väl så men tid i olika sammanhang!Tid att läka,tid att gå vidare,tid att acceptera att saker är som de är....lättare för vissa svårare för andra.Vi har alla olika livsöden olika förutsättningar i livet å när de tar slut gäller de att hitta nya vägar för att kunna gå vidare.Lätt att gå ner sig i de som varit men man måste blicka framåt även om vissa saker är jätte jobbiga!Man blir stark av det vet även du blir det oxå.Klart vi ror i samma båt så vi är verkligen jämnlika där fastän jag har kommit mycket längre på min väg i livet än du....lika starka innerst inne tror jag vi är iaf å när våra hus affärer är avslutade kan vi börja om på någe vis svårt att hitta nå mitt emellan....du vet vad jag finns alltid!Ditt skepp är mera tung rott än mitt men vi kmr i land å det blir bra!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar