fredag 14 maj 2010

Alla mår bra!

Å de är väl huvudsaken!Emmy fullkomligt strålade i.g då hon kom från sin Pappa,hur kul som helst att se.Hon å Veronica delar samma intresse hästar hur bra som helst så de skulle rida på Söndag:)Tycker jag är super de kommer överens glad för barnens skull.Jag har oxå tagit tag i det mesta va t Raimo en sväng i morse å vi pratade som vuxna människor hur skönt som helst.Det är väl dit man vill komma när man levt ihop så många år ska man ju kunna prata om det mesta kändes iaf som ett steg i rätt riktning!
Jag är inte arg eller bitter nu mår vi alla bra så är de.Huvudsaken är ju att alla mår bra å så ser det ut i dagsläget.Mår barnen bra mår jag bra.Allt kan bli till det bättre om man delar på sig som de nu blev i detta fall.Visst blev de många turer tyvärr men nu är valen vi gjort stående.Men tillsammans har vi alltid barnen å för deras skull lär vi hålla sams!
Så ser d ut så nu tycker jag allt är bra!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar