onsdag 5 maj 2010

Allting går!

Japp så är det!Visst att leva i tvåsamhet är ju bra för tryggheten,barnen å ekonomin.Men när de brister står man själv!Å vem har sagt att de inte går?Gäller ju att prioritera om sina val i livet bara,saker gör inte en människa lycklig,saker är döda ting.Det gör en glad för stunden bara men sen då.....Jag ska ju inte klaga,jag har ju villa,volvo å vovve å barnen så man ska väl vara nöjd!Å de är jag pengar är defenitivt inte allt i livet,finns såå mycket som är värt så mycket mer.Om jag va miljonär tror jag inte att jag skulle bli lyckligare utav det.....Lycka för mig är barnen,mitt jobb å mina vänner de ligger högst de sakerna på min tycka om lista!Ärliga raka mäniskor som kan stå för vad det tycker å känner=me like!Vännerna har man alltid kvar ju skulle jag tröttna på de saker jag äger kan man alltid sälja de å välja andra vägar.I bland undrar jag hur klok jag blivit ibland då jag resonerar med mig själv,men är väl åren som går å misstagen man gjort man lärt sig av.Man lever bara en gång vem vet vad som händer i.m....man måste kunna leva i nuet å se framåt en dag i taget.Ta tag i sina mål å drömmar för ingen gör det åt en,å skulle inte vilja vakna en dag å inse att de är försent att jag aldrig gjorde allt de jag vill!
Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar