måndag 17 maj 2010

En sommar att se fram emot!

Ja visst är de såå.Mycket roligt att se fram emot sen beror de ju helt på hur man lägger upp sitt liv för att de ska bli som man vill visst är det så.
När jag säger att jag mår bra så menar jag de å gör de verkligen.Min styrka finner jag naturligtvis i mina barn där tror jag många känner igen sig de har man ju alltid kvar å vännerna som är ovärdeliga:)Livet går andra vägar gäller ju bara välja de rätta så blir allt bra.Alla har vi olika svagheter olika öden i livet de kmr vi aldrig ifrån,vissa är starka å vissa är svaga....Jag är en stark person i mig själv å det har jag blivit för att min väg ej varit rak i livet ju mera som händer så stärks jag av det konstigt nog så är det med mig!Å jag ställer upp för mina vänner å de är en del av min familj genom dem mår jag toppen.
Å sen slog de mig just eller har väl gjort länge att älskade barn snart slutar du nian Mamma, lilla tjej....Stundande examen kmr å du har kommit ett steg i rätt riktning du behöver inte mig lika mycket som förr kan sakna de ibland väldigt...du ligger nära mitt hjärta alltid gumman de vet du både på gott och ont du blir större:(
Annars då ser sommarens planering god ut....2 veckors semester räcker för mig då jag har tidig semester i år,Emmy åker på 10 dagars ridläger å sen har vi en Turkiet resa i Augusti som väntar jag å tjejerna å två av Hanna,s kompisar och goda vänner.Det blir skönt komma i väg då man aldrig vet hur sommaren i Sverige blir!Man vet ingenting om livet egentligen utan anser att livet blir det man gör de till bara att sträcka på sig å visa världen att man faktiskt lever å andas samma luft som många andra...å hoppas å tror på att någon så småningom kmr att må mycket bättre än i dag,vilket jag vet men allt hänger på tiden å jag finns absolut kvar:)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar