måndag 24 maj 2010

Måste vara nått bra med mig!

Jaa så är de allt.Är omgiven av så underbara vänner vad har jag gjort för att förtjäna detta??Vet att ni alltid finns å de känns så bra nya som gamla bekantskaper,man kännner i hjärtat vilka som är ens riktiga vänner...vilka som finns å vilka man kan lita på verkligen.Vilka som inte vänder ryggen till och vilka som finns kvar...Sandra messa i dag undra om jag flyttat....oj vilket dåligt samvete jag fick....men vi sågs på kaffe å promenad förstås tror vår vänskap varat snart 18 år klart jag inte glömt bara att mitt liv ser anorlunda ut nu men finns ju altid här!
Är nöjd då ja summerar dagen å vet innerst inne att jag är värd detta verkligen har inte gjort någe fel försöker bara leva å det gör jag bra.
Massa trams å människor som ej kan acceptera mig för den jag är...kan jag vara utan!
Ni som känner mig vet jag är stark o omtänksam..men glöm ej även jag har fel å brister som alla andra...glöm ej ingen är fullkomlig å ingen är perfekt!
Kram mina trogna läsare!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar