torsdag 20 maj 2010

Hur är det möjligt???

Att må såå bra som jag mår så de är helt sjukt!Fått sååå många fina komplimanger i dag så de är sjukt är de därför jag mår såå bra.Kan inte hjälpa de men mår verkligen toppen inget i livet känns tungt eller jobbigt,har jag passerat gränsen rejält?För att detta är min tid nu att må bra riktigt sjukt bra!Man undrar ju hur länge detta ska hålla i sig men är såå fruktansvärt nöjd med mitt liv trodde aldrig de skulle bli såhär bra!Inget speciellt har hänt men jag blir såå stark av allt sen har jag helt underbara vänner som förstår alla mina knäppa val och tycker om mig för den jag är som de ska alltså!Barnen blir större möjligheterna öppnar sig för många saker...Kmr bra överens med exet å det gör nog oxå sitt att de känns bra,vägarna gick isär å de blev bara till de bättre.Min tur nu att vara lycklig å glad!Bra jobb,bra vänner,å barnen å KIpper då såklart.Har iaf bestämt mig att försöka bo kvar i huset såå länge de går.

Jag känner att jag har såå många år kvar i mitt möjliga liv,jag har inge bråttom jag ska ingenstans...tänker leva i nuet å hita möjligheterna inte problemen men den insikten kmr jag långt!Å vet att du vet nog vem...att resan din resa är tuffare än min,de är tufft men tro mig när allt lagt sig kmr du må lika bra som jag gör å denna känsla är...ja den går ej att beskriva med ord!Fri,lycklig och alla möjligheter finns,jag vet du kmr bli starkare bara att kämpa!Jag fins vid din sida!
Kram Alla

1 kommentar:

  1. Men gud i helvet vilken kvinna du är min vän!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! <3

    SvaraRadera