måndag 24 maj 2010

Vaknade i morse å inge varmvatten glad man blir.... å vad det är kul med hus då....Raimo va här i.g å försökte få ordning på de men de gick ej hela vägen ut....men i morse fick han komma å fick fart på de, något rör som stått snett.Är såå tacksam mycket klarar jag men inte de å gräsklipparen blir jag typ jämt osams med...får han komma:)Den relation vi har nu är super jag ringer faktiskt bara om de gäller barnen el nått jag blir HYSTERISK över vad gäller huset så kmr han.Ja de är väl så de ska vara att vi faktiskt kommit såå långt i vår relation att vi kan prata som vuxna människor den känslan är enorm.Vi har ju varit vänner halva livet kan man ju säga,jag ställer ju oxå upp såklart de handlar om att ge å ta!Ä glad att han har det bra å mår bra gör alla människor bara till det bättre!Även jag mår ju bättre då,gör vi nog alla!Man ska inte vara bitter,minnen har man alltid å det ska man ha å de ska man bevara för att sedan gå vidare i livet,en relation å ett förhållande emellan två människor går alltid upp å ner å när man inte kan kämpa mer ska man dela på sig i livet för att kunna bevara vänskapen:)Ja långt jag kommit i mitt tänkande varav jag mår bra!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar