måndag 3 maj 2010

Vänner:)

Det finaste å bästa man har förutom barnen!En vän som man kan lita på,en vän som förstår en läser av en utan att man behöver säga något!En vän som alltid ställer upp och finns är det bästa som finns!Som förstår ens val i livet å stöttar å förstår utan att dömma!En vän man kan ringa som alltid har dörren öppen de är vänskap det!Sådana vänner har jag å försöker vara lika själv!
De som känner mig väl vet att jag ALLTID finns vid deras sida.Vänner har man alltid kvar i livet,annat är det med kärleken som kmr och går...
Är såå enormt tacksam för alla mina vänner å har även funnit många nya på vägen genom min resa i livet.Å det ser jag som ett privilegium!Att lära känna nya människor.Man ska aldrig dömma innan man vet det är viktigt att skapa sig en egen uppfattning om människor för alla människor är olika med olika människor.
Annars då så har jag det bara bra:)Nu är de nedräkning för fullt tills min resa blir av å den ser jag med förväntan över att få en ny chans i livet,att våga å se var resan slutar,det återstår att se.
Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar