onsdag 12 maj 2010

Laggarboo:)

Ja visst här bor jag!Förälskade mig i huset å blev helt vild då jag såg de första gången.Hann bara kliva in i hallen å då bestämde jag mig,behövdes ingen betänketid alls.Va lycklig ja va å förväntansfull över att äntligen bli hus ägare de känslan minns jag som i.g.Den som köper detta hus kmr säkert bli lika lycklig som jag en gång var här.Huset har bra energier å alltid känt mig trygg här!Källaren tycker jag är husets hjärta fina gille stugan med den öppna spisen,min fina spa hörna som jag fixade med såå de blev såå mysigt...ja klart de är blandade känslor men ändå ett materiellt ting.Man får se de såhär oxå att de varit mycket bra men ändå mycket dåligt med....nu är de ju mest bara jag å Emmy här då Hanna bara ska vara här ibland...å då känns de väldigt stort å tomt..inte tomt på saker utan tomt på liv å rörelse...Så visst är de blandade känslor.Men vill ju göra saker med i livet inte bara bo hade jag en stor familj skulle de ju vara kanon!Detta hus är mitt slott,min borg som ju nu tänker lämna i någon annans ägo....någon kmr bli lycklig här å får hoppas dekmr bo här livet ut...allt kan ju hända....Detta va nog mitt öde jag skulle aldrig bli lycklig här,va inte menat...livet kan ändra sig fort.Jag är rätt drastisk i mina beslut men ser detta oxå som en början på något nytt.Något bättre med andra möjligheter.Inte blir jag lycklig egentligen för att jag har en jätte villa....lycka för mig är trygghet å kärlek de är värt mera än största lyxvillan i världen.Skulle kunna bo hur litet som helst bara jag är trygg å lycklig det är de som räknas.Allt kan inte jämföras i pengar,så är det!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar