söndag 23 maj 2010

Omtumlande helg:(

Väldigt tacksamma är vi för att Fredrik lät oss bo där de va väldigt trevligt å de gör vi om!Ja helgen har varit upp å ner kan man väl säga å kan nog känna att jag avslutar så...ni som står mig nära vet ju vad det handlar om...Jag mår fortfarande bra inget snack om den saken har kommit till insikt med vissa saker som är både på gott och ont....Men vissa saker i livet är så jäkla orättvist.....å de landade på mig jag som inte ens gjort nå....av å på hela jäkla tiden klarar ej av det känner jag...Är inte värd de värd att få vara lycklig å må bra,tur man har sina underbara vänner runt om sig som alltid förstår när orden inte räcker till.När allt bara brister så finns de där å stöttar å förstår sådant värmer såå in i hjärtat att veta att man är aldrig ensam de är alltid runt hörnet:)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar