onsdag 19 maj 2010

En kanon dag!

Japp först då jag vaknade var jag ju inte på topp trött....men sen så komma till jobbet varit hemma en vecka kändes som en evighet.jag älskar verkligen mitt jobb de passar mig som handen i handsken!Japp så är det!
Sen va de slut jobbat å hem å vände körde Emmy till hoppningen å sen med brudarna på shopping ja å vi hitta faktiskt lite!Lyxigt att åka med tjejerna då man oftast har barnen tjatandes breve å ska ha allt!Så vi käka även ute hur lyxigt som helst ju!
Sen hem å hämtade Hanna å Sara å vi prövade studsmattan...satan i gatan va kul de var jag hördes nog över hela Laggarbo...behövs livas upp här då gatan är rätt lugn!
Sen på kvällen röjde jag de sista ute å va tvungen att klippa lite gräs men då låg man nog ej på topplistan hos grannarna men va fan skit samma!!!!De gillar nog mig ändå fastän de ej säger det....är väl bra de rör på sig någonstans!Jag är nog bland den yngsta på min gata!!Bra de behöver livas upp lite!
Annars då kvällen rullat på Hanna hemma oxå i natt så vi har hunnit med att prata en hel del de är mysigt när de är lugnt men när hormonerna spökar kan man bli gråhårig....Det växer till sig å den andra snart där med,börjar bli märkes fixerad hon med som syrran,ja ja de ska få se sen när de blir stora vad det kostar...Ja de rörde sig på Laggarbo i kväll å då trivs jag:)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar