tisdag 25 maj 2010

Gör de du känner för!

Ja man undrar i bland å lackar ur rejält....därför jag har dig kära blogg här kan jag skriva de mesta.Mina undringar har lagt sig nu,jag förstår saker klarare å är glad att jag fick vara kvar i ditt liv.Jag är starkast å du vet varför!För våra öden om jag kan kalla de så är så olika....men på sätt å vis lika!Ror i samma båt fastän du i motvind kan man ju lugnt påstå!Men jag mår kanon å mina val i livet är jag fast besluten om!
Annars haft en bra dag,med Marie här under f.m vi längtar till Lördag då de blir den efterlängtade klassfesten..ska bli kul kmr väl gråta av glädje sådan är ju jag!
Så nedrans kul att träffa alla igen!Som vi längtat å nu har de äntligen styrt upp så de passar nästan alla.Nu faller de ju på min barn helg men får gottgöra de,vi ska grilla å shoppa så de ordnar sig nog iaf,de är ju inte hemma så mycket nu när de blivit såå stora,Hanna fyller ju snart 16:)Konstigt vad åren går!
Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar