lördag 1 maj 2010

Om mig:)

Många saker i livet får mig att le:)Så är de å har alltid varit!Mitt liv va menat såhär nu.Jag är såå enormt stark i mig själv nu att jag knappt vet varifrån jag fått denna enorma styrka ifrån!För första gången på många år känns de på riktigt att detta är riktigt bra!Som ung va man mesig o vågade aldrig knappt öppna munnen...har alltid vetat att de jag tror på är på riktigt!Man kan aldrig ta i från en människa det.Tro man inte på sig själv....vem gör de då???Man måste vara ärlig emot sig själv,följa sitt hjärta,visst har jag gjort de många ggr å så fel de blivit men nu vet jag vad jag vill med livet!För första gången på många år har jag en enorm kraft å längtan att göra de som är bäst för mig!
Jag är oxå Mamma å vän de gör mig oxå enormt stark har kommit en bra bit på väg i mitt liv!Som de finns massor av möjligheter kvar i:)De sägs att ensam är stark å just nu känner jag nog det!Har lyckas bra att få mitt liv som jag vill å nu är de komplett!Jag är stark och lever och jag tror å hoppas och vet att de är bara sträcka på sig och tro på sina mål i livet så kmr man långt!Det är verkligen värt att kämpa för de man vågar å vill i livet ta chanser när de ges och inte tveka.För i.m är en ny dag å vem vet om chansen kvarstår då....Så våga vinn!
Kramiz

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar