onsdag 26 maj 2010

Kvällens tankar...

Innan sängen då!Haft Mamma på besök denna afton!Mycket trevligt!Förstår att du funderar jag är ju din dotter...men Mamma trots min viktnedgång mår jag bra tro inget annat.Är såå stark nu,starkare än på länge ska du veta kan ej minnas då jag kände såhär.För så är de.Är såå omgiven av massa fina vänner och barnen såklart.Jag har några år att ta igen,jag är stor nu vet vad jag gör lever lite,tar ej dagen som den kmr jag organiserar å planerar å beslutar åren gör en klokare.Är fast i de beslut jag nu tagit tro inget annat nu är de ingen återvändo man kan ej orka hur länge som helst!De har varit många bra år som gett fint resultat i flickorna såklart.Jag vet du undrat många gånger men då har jag varit svag är riktigt stark nu!Allt som ej dödar en härdar en visst!Du behöver inte oroa dig jag klarar mig å jag vet du finns alltid vid min sida även om mina beslut ibland är väldigt drastiska så landar jag.Behöll ju huset mitt hjärta min borg jag prövar iaf!Jag älskar dig Mamma du är den bästa,vem kan önska sig mer???Jo att du bodde lite närmare men snart såå kanske!
Kramen

1 kommentar: