fredag 6 maj 2011

Ändra dig aldrig för någon!

Vrf kan det vara så att man tror att man ska ändra sig för att passa in,det blir fel!Vem är fullkomlig å vem är perfekt egentligen?Vi är alla människor med olika känslor om olika saker!Stå upp för det du verkligen tror på för ingen annan gör det åt dig!Jag syftar väldigt mycket på en vän här som trodde om hon ändrade sig bara lite skulle det bli bra.Men vrf skulle hon,man måste lära sig varannas brister alla dagar kan inte vara på topp å kunna prata om de som känns fel gör man inte det blir det ju bara pannkaka!Lita på varann!!!Förstår gumman hur du känner men du har inga större brister med all rätt har du reagerat kanske lite mycket ibland men de är mänskligt!Man ska inte bära sånt inom sig då brister bubblan en dag!Så när jag blev sådär arg var det för att jag bryr mig å bara av omtanke man vill inte att någon ska må dåligt!
Så släpp de nu följ ditt hjärta å satsa på detta som nu ligger dig varmt om hjärtat,de blir bra bara du vågar så lugn som du är nu var längesedan jag såg dig allt har sin tid om man är villig att ge det chansen å oss vänner har du alltid som vi har dig!Älskar dig gumman å vill du ska må bra precis som du vill vi ska göra!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar