fredag 20 maj 2011

De tog......tid men va det värt!

Jaa i dag har jag varit extra glad att mina vänner fanns å stort tack t Linda för att du orkade med mig å mitt nojande!Visst kan saker vara spännande absolut men att jag känt som jag gjorde i dag så jag var nära till tårar av ren ångest har jag nog aldrig upplevt!Alla som känner mig vet ju jag är framåt å säger vad jag tycker!Men när det kmr till något som jag känner för....visste ej de va såå starkt förrän i dag då jag fick de svart på vitt,verkligt visste jag kunde lita på dig åh att du höll ditt ord,jag är verkligen mållös,att de skulle bli såå bra det visste jag men inte att de skulle beröra såå starkt!Ett relativt kort men ändå helt underbart möte när jag kom till sans!När orden knappt räcker ända fram,Tror du förstod va jag tyckte även om jag knappt sa det!Å lovar det blir lugnare nästa gång å nog va det värt att vänta alla månader på!!!!Puss å Kram på er!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar