tisdag 3 maj 2011

Dagar som gått!

Livets funderingar nu är man djup igen!Men betyder ju bara att jag har ett hjärta å å en väl funkande hjärna som gått på högvarv de senaste dagarna!Å sen att ja varit sjuk gör ju inte saken bättre då man ligger åh tycker synd om sig själv å funderar på livet!
Men egentligen ska man väl inte klaga för inte blir det nå bättre!
Jag har det ju bra även om många saker snurrar nu så lägger sig allt!Jag vet vad jag vill i livet åh vilka mål jag har,vad jag känner starkast för å vad jag tänker lägga min energi på såå är det!
En för övrigt annorlunda vecka då barnen är hos sin pappa 1 vecka då jag lär mig att hantera tiden blir det super allt blir bara till det bättre å inte såå snurrigt för dem såå är det:)

1 kommentar:

  1. Blir en bra och stabil vardag för dom ska du se. Och du får ju lite tid att fundera och bara vara min vän! Love you <3

    SvaraRadera