söndag 22 maj 2011

A bad day!

Den har varit super men nu är jag bara down!!!!Det går över inte bra att vara såhär som person el kanske jag vet inte!Är väl bra alla dagar är olika så man inte glömmer de stunder som e ljusa!
Jag funderar för mycket undrar egentligen hur de är möjligt då jag tror på ödet då borde man inte vara så!Så hur går de ihop egentligen.....
Men min Mamma funderar oxå mycket säkert ärvt de av henne då min pappa inte alls är såå han tar nog mera dagen som den kmr!Åh har inte ens ringt han å sagt jag flyttat...men men ligger väl inte bara på mig kan jag tycka!Ja vår relation har ju blivit bättre med åren tack vare mig,blod är tjockare än vatten såå är det!
Ja ja för övrigt snart dags för mini semester t Åland med vännerna umgås 24 timmar,de gillas å dags att fundera på vad jag ska sjunga på kareoken kan väl inte göra de besvikna å inte sjunga jag som alltid gör:)Thats me:)man ska bjuda på sig själv å är väl typiskt jag,man får inte tråkigt med mig!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar