tisdag 31 maj 2011

Svartsjuka å kontrollbehov!

Är det helt skilda begrepp el vad anser ni?Jag tycker det går lite hand i hand!Att ha ett ständigt kontrollbehov av någon är väl en sorts svartsjuka de med!Jag tror de bygger mycket på att man inte litar på den andra personen,vrf ska man annars vara så???Man kan inte äga en annan människaallt bygger på tillit till den man älskar el lever med!Man kan äga saker aldrig en annan person de fungerar ju inte eftersom vi inte är en sak/pryl såå är det helt snett!Vissa saker kmr över en så rejält ibland!Men ogillas ogillas verkligen!Sånt ska man inte ta alls!
Annars då lite fix sen jobba e.m,tyst hemma utan barnen men egentid uppskattas även om jag inte gör nå speciellt så har jag lärt mig att bara vara lite å att alla måsten finns kvar de är bra jobbat för att vara mig:)
Ha en fin dag alla!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar