måndag 9 maj 2011

Jäheej!!!

jag vann he he jag får rida Happy på Torsdagar då e det min dag:)Ska faktiskt även rida henne i.m såå mysigt!Nu har Emmy gett sig jag älskar ju med hästar juh!
Ja mycket funderingar är det ju emellan åt åt som jag är så ger jag det några dagar åh allt lägger sig!
Kmr alltid finnas som din vän i livet ska du veta någon som jag fick enormt starka band till!Åh tro jag har funderat men mig kmr du alltid ha!
Å i.g var jag först på topp sedan blev jag riktigt jäkla arg inte riktigt jag men såå blev det!Fasiken va jag ogillar att bli tagen för givet,men nu såå är det inget mera med det,Tänk att man ska behöva bli arg för ett människa ska förstå att detta är ingen lek utan allvar!Men nu är läget såå under kontroll du kmr defenetivt inte göra så igen då kan du kliva ur mitt liv!Vi lägger de bakom oss nu läget är lugnt!Ser framåt emot allt kul som komma ska:)
Ja å ledig i.m de tar mig först t stallet på en ridtur,myyys!
Sen blir det fara t Dalarna träffa vänner å nästan äta årets första glass med någon jag inte träffat på väldigt länge kmr bli kul:)Ser vi fram emot:)Verkligen kmr bli ett spännande å säkert rogivande möte:)
Kram Alla!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar