onsdag 4 maj 2011

Om jag vetat!

Hade jag gjort de på nå annat vis då!Sååå mycket tankar å funderingar som jag bara måste släppa å låta vara annars går jag under!
Ja e stark absolut fixar detta åh vissa saker är menat att vara fastän vägarna ibland har olika hinder!Så gör inget bara är den jag är,glad sprallig å tokig!
Tack Sofa för en trevlig f.m:)
Alla dagar är olika skoja inte men jag är nästan 99% säker på vad jag vill å de är inte riktigt jag!Vad hände egentligen hur kunde de bli såhär jag förstår det knappt själv!Jag som har en rätt blyg personlighet varav vissa saker känner mig helt avslappnad med dig,kan säga vad som!I dag vet jag att jag kmr finnas vid din sida,åh då menar jag bara finnas av omtanke å av allt mitt hjärta har oavsett vad som händer dig på livets väg!Så kmr jag finnas å vi kmr klara de bara bra du berörde mig såå starkt å uppskattar din ärlighet så som du säkert uppskattar min!Ja du är för mig knappt sann,din omtanke å ödmjukhet får mig att tappa fotfästet!Vår korta bekantskap har fått oss så jag när vi vet vad delar vi det:)
Åh för det andra träffade min chef i dag å fick lite "credit" ja hon är bara såå bra!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar