lördag 21 maj 2011

Ja ni!

Haft en bra dag en fin dag på jobbet med de mina jobbet är en trygg punkt i mitt liv!Där kan man skratta,bara vara sig själv alltid alla dagar!Ja älskar mitt jobb med de jag gör å de jag jobbar med!
Annars har jag såå mycket jag skulle vilja säga men väljer att inte göra det!Man kan ej dela allt ni som som står mig nära vet ju hur jag mår å hur allt är!Allt som e menat blir såå är!
Kan iaf säga att ibland vet jag inte om det är klokt att göra vissa saker,men om man följer hjärtat så blir det rätt iaf!
Gårdagens möte berör gör mig glad ännu,samtidigt som de får mig att undra massor....åh mina undringar kmr jag dela med dig inte med alla mina läsare!När tiden är rätt kmr jag!Förstod jag skulle bli såhär el förstod va nog lite rädd för det,något så bra som finns på riktigt fick jag "låna" en stund en alldeles för kort stund,kvar är jag nu med vissheten om att du finns å nu återstår då när vi ska ses igen åh då blir det länge de lovar jag,på nå vis känns de som jag fick låna en barmhärtig samarit i mitt liv en ängel,för sådana som du kan inte finnas på riktigt!Ändå har du funnits i mitt liv i rätt länge nu åh de är något jag är imponerad av att du stannat åh nu vill jag ha dig kvar skulle bli svårt att inte ha dig där skulle sakna det enormt,nu vet jag ju de med 100 % säkerhet,vet du vet hoppas jag så lägger det på dig du behöver nog tiden mera än jag men vårda de bara ta mig inte förgivet vilket jag vet du aldrig skulle.....Vet du har mycket i ditt liv frågan är om jag skulle få någon plats överhuvudtaget ...jag hoppas ju det skulle nöja mig med lite bara jag fick låna dig ibland!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar