tisdag 17 maj 2011

Kära blogg!

Tur du finns verkligen!Du ersätter ju aldrig mina bästa vänner men de är iaf skönt att skriva sådant som man kanske inte riktigt kan förklara i ord!Mycket jag skulle vilja dela men man kan ej avslöja allt såå är det!Har väl inga större hemligheter men ändå känns det på nå vis att jag har rätt bra koll fastän mitt liv känns lite up side down emellan åt!Det kmr bli lugnare såå klart då jag vet att ödet i slutändan avgör!Börjar bli dags att besöka damen i Örebro igen....mediet hon hade ju rätt om allt det hon sa sist rätt "Läskigt"! Men vad hon säger å vad som sker kan de ibland vara skönt med lite vägledning i livet!
Haft Mamma här i dag fått lockar i håret å blev såå fin som vanligt!Blev en bra f.m med prat om allt å inget som vanligt!Åh jaa Mamma en dag hittar jag prinsen så klart el han mig får vi hoppas:)Klart jag kmr bli lycklig en dag allt har sin tid!Klart inte olycklig nu långt ifrån men du vet vad jag menar!Tack för en go f.m älskar dig fastän du e lite "väl omtänksam om mig" ibland!Puss alla!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar