måndag 2 maj 2011

Vissa saker kan man inte förändra!

Man kan inte förändra världen även om man skulle vilja göra de!Man kan inte förändra människor bara acceptera att alla är olika,med olika värderingar olika upplevelser i livet!Sånt kan sätta enorma präglingar beronde vad vi är med om!
Man kan inte hjälpa att barnen i Afrika svälter om man så gärna vill!Barnens rätt i samhället till ett liv i kärlek å trygghet får inte alla uppleva!Å många av dessa saker kan vi inte förändra!Vi kan tycka,många saker är såå fel ändå tycker Sveriges lagar annat! Åh konstigt nog får vem som skaffa barn medans de som verkligen vill å försöker ska kollas upp till punkt å pricka! Hur det ser ut då man funderar på det!
En helg med tankar om många saker å det bästa är väl att dela de med er läsare!
Jag är den jag är och de kan man aldrig förändra bara lära sig att accptera,vissa kan vissa inte!
Alla har vi drömmar å mål i livet fastän vägarna att ta sig dit ser väldigt olika ut!
Släpp aldrig någonsin d du tror på,för det som är på riktigt känner man:)Åh väljer man släppa de finns ingen väg tillbaka sen,kanske man ångrar sig då de är försent.Vissa chanser i livet kmr en gång,jag tror mycket på ödet kmr fortsätta med de,allt som är menat tror jag blir även om tiden låter de ta olika tid såå är det så!Min teori iaf den bär jag med mig får mig att må rätt okej!
Alla människor har rätt t ett bra liv fastän vägarna dit ser annorlunda ut bara så tror jag det blir bra i slutändan!

1 kommentar: