onsdag 18 maj 2011

Barnläkaren i.m då!

Blev nu påtagligt!Han kmr från Astrid Lindgrens barnsjukhus!Låter stort!Äntligen kanske man får svar på sina frågor!Nu har hon ätit hög dos av Levaxin över 2 år!Märks direkt om hon glömmer några dagar,hon blir lätt ledsen å en påtaglig trötthet å svårt med koncentrationen!Jag tror juh så klart på läkarna att självklart är det ju konstaterat att hon har fel på sköldkörteln men nå annat är oxå fel.Det har tagits prover men inte tillräckligt kan jag tycka!Nu ger jag mig inte en tum!Vad som är felet kan jag ju inte säga,jag tror hon har vätska i kroppen men undrar då hur det kan vara möjligt!Hon äter vuxen dos av levaxin bara de å ändå står de som frågetecken kring detta!Varav nu en "riktig" expert kallas in!När jag sa i början att jag misstänkte sköldkörteln fick jag som svar att de knappt va möjligt att man kunde ha de i så låg ålder,men de va möjligt å jag fick rätt!De är väldigt ovanligt men ändå har hon de å kmr få äta medicin troligtvis livet ut!
Ja klart man funderar de är ju mitt barn!Blev så glad iaf att hennes pappa nu oxå följer med ja detta är viktigt för henne och oss!
Blir nog bra i.m hoppas på få svaren jag söker!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar