torsdag 19 maj 2011

Värdsliga saker!

Visst e det såå vad är en bal på slottet egentligen....när de finns andra saker att lägga energi å ork på!
Finns många människor omkring mig som har det jobbigt nu på olika vis!Jag finns alltid alla dagar!Vad man egentligen gnäller om små saker när de finns så mycket annat att lägga sin tid å energi på!Jag har alltid vetat att de är såå men vissa dagar slår det mig mera beronde på vilka man möter om dagarna.Man vet nog mycket många ggr men man förtränger för det blir såå jobbigt!Vrf är det så?Vad är vi rädda för den bistra sanningen?Den kmr i kapp oss alla en dag de kmr vi aldrig ifrån!
Jag älskar människor som kan vara öppna å prata om saker vilket man självklart inte gör med alla!De gäller att vinna någons förtroende å då man väl fått det kan man vara sig själv å ärlig!Då jag mycket väl är medveten om att sanningen riktigt svider ibland så vinner den i längden de kmr man aldrig i från!
Åh träffade barnläkaren i dag vilken man!Å vilka okunniga människor jag har talat med förut nu vet vi ju,å SSK Anna hon har ett hjärta av guld det råder det inga tvivel på!
Mycket klokare i dag å jag vann utan strid då han fullständigt förstod mig hur jag kände å kunde förklara saker som ingen annan gjort,åh hur viktig medicinen är för Emmy så hon ska orka!De finns människor å såå finns det männikskor som jag alltid sagt!
Kram På er!

1 kommentar:

  1. Kram hjärtat <3 Och naturligtvis till barnen o söta kipper :) Prata gör vi ju alltid, skönt med en vän som dig. Man kan vara sig själv hur härligt är inte det så säg!!!!!!!!!!!!!!!!! <3 Love you <3

    SvaraRadera