onsdag 25 maj 2011

What a day!!!


Gahhh!Jag har jobbat på dagen,kan nu trösta mig med att jag e ledig 4 dagar väl förtjänt av det jaa:)Sen i väg t Borlänge med mina tjejer barnen 3 viljor ja inte är det någon glädje shopping kan jag säga så omständigt å det jag handla ja de va det bara fel på he he!!!Jag som handlade såå ja lite ovanliga kläder,ja man måste väl våga ha de man tycker är fint,japp!Sen Mamma å Lasse på mat å slutligen stallet blev sent i dag får bli så ibland!En fullspäckad dag men lika bra så jag kan packa å stöka i.m tar nog med hela garderoben,vrf är man såååå.... dryygt!Typiskt tjejer!Sen åker jag nog t Linda va planerat Stockholm får se,annars blir det tjej snack hos Linda med lite vin,så är vi på plats i Fagersta på Fredag då de ska kryssas!Något jag sett grymt framemot men inte lika mycket längre,men blir kul,sång,dans å vänner å massa skratt se vad jag ska ljuga ihop för historia denna gång he he!!!Jag har alltid roligt åt mig själv å man kan inte ha tråkigt med Mallan såå är det juh!
Dagens inköp lägger jag upp här se vad som blir medå vad som blir hemma:)

Annars då jag mår bäst såå klart snart 1 vecka sedan vi sågs å de berör ännu såå starkt vi myser på det:)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar