tisdag 24 januari 2012

Allt eller inget!




Såå känns det nu.Ja ja med all rätt väljer jag snart inget!Åh jag har mina anledningar!Fast har något jag bara måste göra för min egen skull:)
Ja i.g hittade jag en kär barndomsvän på f.b Chrillan jösses vad jag va speedad i.g då jag skulle sova de va mycket man funderat på å vet ju knappt hälften ännu:)Vilket lyft hitta dig du verkar dig lik,åren har nog inte gjort oss yngre i sättet iaf:)
Åh ja både i.g å i dag har jag fått maten lagad av Hanni:)I dag vårrullar med kyckling egen sås å nudlar:)De kan ju om de bara vill jag vet ju det,men ibland sitter de såå långt inne!
Pratade med Emmy i dag,hon är rolig hon,undrade om hon kmr å fikar på Torsdag då man blir äldre,mjaaaa...jo hon skulle nog det:)Hon håller hårt på pappa veckan hon,medans Hanna softar med Mami:)Gillas gillas gillas!
Kram på er!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar