söndag 15 januari 2012

Vänner!





De finaste å bästa man kan ha:)Jag har många nära som jag delar mycket med å enormt tacksam för det,ni leder mig på rätt väg då jag inte hittar,sååå sköönt!Ni hjälper mig mig även med orden då jag ej finner de:(Ni finns alltid dag å natt vad som än händer gör mig såå enormt lycklig,vet ni vet det.Älskade vänner jag vet vad ni tycker skulle göra allt för er med ni sviker aldrig!Åh Ewa emellan åt får du en stor guld stjärna i min himmel,du e rakt på sak,Jag vet du har rätt medans Jenny mera är som jag håller med mina bästa girls:)Å ni är mångaRosie,Karin,Jenny,Linda gah vad vore livet utan dig!
Sandra,Maria,Ritva ,Vicky ja har väl glömt hälften men ni är såååå bäst älskar er!Mina fina vänner:)För att ni finns tack:)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar