onsdag 11 januari 2012

Ja ni:)

Inte vet då jag känns som jag har fullt upp med mina egna små "demoner"!Livet är på sin kant,med jobb å barn,djur å hästen:)Som verkar såå lugn å fin!
Svårt att vara alla till lags när man inte e tipp topp alena!Ja måste tänka på mig vad vill jag å vem ska man egentligen lita på!Jo man går gärna tillbaka till de gamla,de som varit där man vet att man kan lita på!
Åh ja kanske mina val i livet inte alltid passar alla,men låter man mig vara jag,så blir det bra!Kan man inte förstå de är det kanske dags att backa ett steg!Vrf ska de vara såå svårt lita på vissa saker gör mig såå trött.....Men då var vi där igen:)Allt har sin tid å bör såå ha!Eller hur Anders där är vi lika på samma bana:)Fina bekantskaper finns kvar man märker vilka som finns kvar då de blåser kallt!
Kram på er!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar