måndag 9 januari 2012

Måndag!

Den började förvisso rätt grymt kan jag säga!Någon som ligger mig väldigt nära hjärtat kmr nog vara såå alltid,aldrig tvivlat på dig,din ärlighet,vad du tycker,din öppenhet,du har ärliga ögon för mig är du perfekt de vet du!De säger att den perfekta människan inte finns men ef över 1 års kontakt såå vet jag att de är så!Åh antar du fortfarande följer min blogg å du vet precis vad jag menar!Vi andas samma luft vilket jag e glad för!Glad du finns fastän vi vet precis hur det är....Det slår mig ibland med att de är som du sa våra vägar korsas alltid även om de går ett tag emellan:)
Ja ni vad säga!Jobbat i dag å fick sedan migrän de är inte kul,efter att ha sovit massa timmar är jag på banan igen!
Livet går inte i repris allt som är menat blir fastän på olika premisser!
Kram på er!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar